Tivolivredenburg

Tivoli
vredenburg

solliciteer nu!

CASE
Wervingscampagne
TYPE
Strategie - Conceptontwikkeling - Videoproductie
JAAR
2024

TivoliVredenburg stelde ons voor een mooie uitdaging: het bedenken en uitvoeren van een campagne om meer gekwalificeerd keukenpersoneel aan te trekken, een uitdaging waar menig horecazaak de tanden op stukbijt.

Bij de ontwikkeling van deze campagne stonden een aantal essentiële elementen centraal: het benadrukken van het ontwikkelpad, het tonen van de diversiteit aan keukens en tot slot het overbrengen van de sfeer en trots die zo kenmerkend zijn voor TivoliVredenburg.

We produceerden 3 opvallende short form video’s, elk met een knipoog naar een specifieke pijler.

Voor het verspreiden van de videocontent kozen we voor Instagram Reels. Met de dynamische aard van Reels konden we snel de aandacht van de doelgroep trekken en vasthouden, terwijl we tegelijkertijd de kernboodschap van onze wervingscampagne overbrachten.

Het resultaat? Een succesvolle campagne die niet alleen het wervingsdoel heeft bereikt, maar ook een authentiek beeld heeft geschetst van de levendige en inspirerende sfeer bij TivoliVredenburg.

Ook zo’n vette campagne ?
Bel of mail Laura