Wat jij wil gab! Dat is het motto van deze broodjeszaak in het altijd gezellige Van Wou. Al 50 jaar een begrip in Amsterdam en door verschillende generaties overgenomen. Broers Max en Koen namen het stokje over van hun vader en heropenden de deuren van deze familiezaak.
Voor hen de uitdaging om dit concept in een nieuw jasje te steken en aan ons om hun authentieke verhaal online sterk neer te zetten.
Bij Broodje Popov is iedereen welkom. Voor een goede online zichtbaarheid zijn we zowel actief op Instagram als TikTok. De beleving online sluit naadloos aan op de experience in de zaak. Waar in de broodjeszaak de slogan ‘wat jij wil gab’ je om de oren vliegt, wordt deze tone of voice online doorgetrokken.
Om de avond shift extra in de spotlights te zetten, creëren we korte, krachtige Instagram Reels gefocust op de meest gelieve broodjes van Popov. Slow motion beelden van de iconische Philly Cheese Steak Sandwich, zorgen ervoor dat de aandacht van de doelgroep wordt gevangen en vooral vastgehouden.
TikTok is natuurlijk het ideale platform om de sfeer bij Broodje Popov vast te leggen. De dynamiek onder het jonge team wordt op humoristische wijze in beeld gebracht en je ziet het aanbod van Popov als warme broodjes over de toonbank gaan.